Harjutused kroonilise eesnäärmepõletiku sümptomite vähendamiseks

Sportlik aktiivsus on oluline nii meeldiva välimuse kui ka üldise tervisliku seisundi jaoks. Jätkem kehapositiivsus vaid neile, kes sellesse usuvad. Olen oma vaadetes konservatiivsem ning seetõttu arvan, et 50 meetri kauguselt peaks olema juba selge, kes vastu kõnnib: mees või naine. Sellega kehaline aktiivsus on oluline. Kehaline aktiivsus ma mõtlen ikkagi higistamise tasemel või korraliku rauda tõstmist jõusaalis. Jätkem koeraga ja ilma koerata kõndimised naistele. Mehe keha on ehitatud selleks, et teha suurt füüsilist tööd. Ja kahjuks, selle asendust ei ole veel mõeldud välja. Ütlen siinkohal, et ma ei mäleta ühtegi kulturisti prostatiidi sümptomitega omal vastuvõtul. Ütlen isegi rohkem, et neid on väga vähe eesnäärme-/urineerimiskaebustega, võrreldes tavalise elanikkonnaga.
Nii et läksime!
Programm vaagnapõhja tugevdamiseks, prostatiidi profülaktikaks või selle raviks:

  1. Sügavad kükid. 6seti x 8-16
  2. Väljaasted ette või taha või vaheldumisi, hüpega või ilma. 4×10.
  3. Kükist hüppamine tabata-tempos. 1-2 tabata
  4. Puusa tõstmine kangiga (hip thrust). 4×10. Oluline siin mitte unustada peenist kangi ja puusaluu vahele.
  5. Kegeli harjutus, õhtuti, tööl, autos. x3 päevas

Sarnane artikkel